woensdag 17 mei 2017

Nefit easy aansluiten

Een stijlvolle thermostaat die. OpenTherm is de 'taal' die het meest wordt gebruikt om cv-ketels met de thermostaat te laten communiceren. Montage in de woonkamer.


Nefit Easy is geschikt voor alle merken cv-toestellen. Monteer de thermostaat aan een binnenmuur van het refe- rentievertrek.

Aansluiten op cv-toestel. Sluit de thermostaatkabel aan op het cv-toestel. Gebruik bij een Nefit of Bosch cv- toestel met een . Supereenvoudig te bedienen en altijd automatisch de juiste temperatuur!


De-)Monteren thermostaat. Draai beide schroeven handvast aan. Elektrische aansluiting.

De kabelklemmen “thermostaat” en “cv-toestel” zijn polariteits-. Ik heb een Nefit ecomline hrc cv ketel. De Easy werd vanochtend bezorgd. Hierbij een easy connect.


We willen hem gebruiken i. Nefit Smartline HR-ketel, die vermeld wordt in de lijst van compatibele ketels. Mijn Toon is sinds vanmiddag vriendjes (via Opentherm) geworden met mijn Nefit Ecomline Classic Laughing. Deze ketel gebruikt hetzelfde communicatie protocol als de Excellent serie, namelijk het Nefit iRT protocol. Pluspunt: aansluiten is super simpel.


Ook op oudere nefit ketels een nefit easy thermostaat monteren? Geen enkel probleem als je deze easy connect aanschaft! En makkelijk installeren!


Thermostaatkabel doorknippen, draadjes bevestigen volgens de aanwijzingen op de adapter, aansluiten op het electriciteitsnet en gaan met die banaan. Het heerlijke gevoel om met een warme bak koffie in de hand weg te zakken in de bank terwijl mijn huisje heerlijk warm is. Maar hoe slim is deze thermostaat nou eigenlijk?


Het is een mooi stylish ding aan de muur met touchscreen.

Ik beveel hem aan iedereen aan. TrendLine (Alle Uitvoeringen), Ja, en groen, Ja, Via EMS-OT convertor (1) (oranje aansluiting ), Ja, Thermostaat op oranje aansluitblokje. Een overzicht van veelgestelde vragen over Nefit producten, service, reparatie. Na een reset van mijn modem kan ik de Nefit easy niet meer aansluiten op internet.


En dat alles krijgt u zonder contract of abonnement.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts