dinsdag 16 mei 2017

Spectrum verf action

Van stevige kwast tot kwaliteitsmuurverf en handig schuurmateriaal, je hebt de keuze uit meer dan 1voordelige artikelen. Kate Elegante benen in een panty van Kate. A-Force A-Force: grote kracht, kleine prijs. LSC De lampen van LSC: energiezuinige sfeermakers.


Candra De ultieme sfeermaker in huis.

Office essentials Maakt (huis)werk leuker. Spargo Maakt schoonmaken makkelijk. Buiten zou ik afraden deze verkrijt al na een jaar. Action verf voor binnen en buiten.


Simpelweg omdat ik Flexa verf en Histor verf te duur vind. Want zeg nou zelf, euro voor een pot verf is een koopje! Vakman Piet deelt zijn ervaring met Spectrumverf en andere verfmerken.

Nu zegt dat natuurlijk niks omdat de patat van de Lidl ook uit de Aviko fabriek komt waarbij Aviko aan haar eigen patat strengere eisen stelt. Wat is de Beste Verf voor buiten vroegen wij ons af en daarom deden we de test tussen Sikkens, Sigma, Wijzonol en anderen . Ik had mijn slaapkamer bed nachtkastjes enzo met de oude verf. Na delen van ons huis geverfd te hebben met spectrum antiekgroen hoogglans verf van action wilden we een paar extra bussen kopen voor. Blijkt dat de kleur antiekgroen uit het assortiment is ! Ze hebben nu middengroen. Met een spuitbus verf wordt de spuitlak mooi verspreid.


Motip spuitbussen, Hammerite metaallak, spuitbus mat zwart. GAMMA heeft het allemaal. Vraag in de bouwmarkt of koop online. De kwaliteit van de verf is afhankelijk van de gebruikte grondstoffen. Dit is voor een verffabrikant de eerste kostenpost.


Over het algemeen kunnen we gewoon stellen dat goedkope grondstoffen veel minder van kwaliteit zijn dan duurdere grondstoffen. Wie heeft (recente) ervaring met de muurverf van de action ? Dekt deze verf redelijk oke ? Mijn vriend en ik willen graag muren verven in huis.

Het liefst met een kleur. Zou de muurverf van de action mengbaar zijn ? De action zit niet echt in de buurt anders was ik even gaan kijken. Dit noemt men ook wel een verf met een lage dekking.


Deze korrels zorgen namelijk voor een natuurlijke en volle kleur die niet doorschijnend is. Wanneer je dus acrylverf gebruikt .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts