dinsdag 31 mei 2016

Verf action op waterbasis

Bekijk online het Verf -assortiment van Action op Action. Het prijsverschil is zo groot tussen de Action en bijv. Gamma dat ik overweeg om mijn huis in de Action verf te zetten. Goedkopere action verf gebruiken. Het kopen van voordelige verf kan een hoop schelen in de portemonee.


Vooral de verf van de voordeelwinkel action is vaak een stuk goedkoper dan merkverf van bijvoorbeeld histor.

Maar is goedkoop ook duurkoop bij verf ? Er staan een hoop reacties over action verf op waterbasis en ik . Ze hebben ook op terpentinebasis die is euro. Snap niet dat mensen altijd zeiken over de kwaliteit van action verf , zeker met grondverf merk je echt geen verschil. En anders zit het verschil . Deuren, kozijnen, plinten: alkyd of acryl verf ? Verleden jaar spectrum wit mat gebruikt voor deuren ( waterbasis ) eerst in de primer wit gezet omdat er nog geen verf op de deuren zat daarna gerold met lak wit acryl ,prima resultaat voor weinig . Spectrum verf van de Action.

Ik heb een vraagje over de acryl verf van de Action op waterbasis. Zijn er mensen die deze ook al gebruikt hebben en daar mee geschilderd hebben. Allereerst kent de acrylverf van de Action weinig pigment. Dit noemt men ook wel een verf met een lage dekking.


Deze korrels zorgen namelijk voor een natuurlijke en volle kleur die niet doorschijnend is. Moet ff zeggen de verf die de Action nu verkoopt van SPECTRUM. Wanneer je dus acrylverf gebruikt . Ik had mijn slaapkamer bed nachtkastjes enzo met de oude verf. Pippa schreef: Verf van de action is ruk.


Dan moet je verf hebben op waterbasis. Wij hebben op onze tafel dure flexa verf en dat word ook geel. Mijn zoontje heeft verf gekregen met zijn verjaardag. Er staat op de verpakking op Waterbasis maar de verf krijg je met geen mogelijkheid uit de kleren helaas.


Heeft een van jullie misschien ervaring met de verf van de action ? In de winkel vertellen ze je. Ik heb trouwens de eetkamertafel zwart geverft met Action verf en dat. Geverft houten tafeltje (met lak) word niet.

Zowel witte als zwarte of kleurenverf. Bij de action is White Wash te koop voor meubels en wanden. Op de vloer zou ik toch een lak nemen die slijtvast is, verf voor meubels en wanden is dat zeker niet.


Op zoek naar Home Deco producten? Bekijk hier het hele Home Deco assortiment, van krijtverf tot structuurverf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts