maandag 7 juli 2014

Airco ford fiesta werkt niet

Focus schijnt lek te zijn ( volgens quick fit). Het systeem is goed gevuld en niet lek. Als ik de knop bedien om de airco aan te zetten, dan gaat het oranje lampje van de schakelaar branden.


De aircopomp schakelt echter niet in. Ik kan de aircopomp wel in laten schakelen door het .

Reeds een tijdje merk ik dat mijn airco niet meer werkt. Storing in boordcomputer electronica? Airco probleem Ford Fiesta - AutoWeek. Na starten van de auto werkt de airco perfect, wordt ijskoud.


O jee, de airco geeft problemen! Hij koelt niet goe stinkt of geeft helemaal geen sjoege. Kan ik daar zelf iets aan doen of moet ik hem door een vakman laten maken?


En zo ja, waar doe ik dat dan en hoeveel kost me dat?

Om onnodige reparatiekosten en een hoog comfort de garanderen heeft elke airco onderhoud nodigt. Hij heeft dit laten repareren en mocht toen bijna 9euro aan de Ford dealer overhandigen. Omdat ik dit nogal een pittig bedrag vond en de auto nog geen jaar oud was en ook slechts 26.


Zit je al een tijdje te zweten in je auto omdat de airco stuk is? Hier volgt een korte gids over hoe airco werkt , waarom het misschien niet meer werkt en wat je er aan kunt doen. Besef dat airco in een auto. Spoel van aircopomp wordt constant aangestuurd (7) opgelost.


Ik heb een ford fiesta met airco , als de voorruit weer eens beslagen is dan kan je de airco dus aanzetten, zou je denken. Verder een perfecte wegliging, kunnen andere autos niet tegen op. Maar zoals jullie in het plaatje van de handleiding kunnen lezen, zodra ik ventilator op voorruit instel gaat sowieso de airco aan en dat kan niet uitgezet. V classic tellerstand: 196. Km carrosserievorhatchback (2-drs) aantal deuren: brandstofsoort: benzine bouwjaar:.


Na de lange koude winter kwam ik er recent achter dat de airco niet meer koelt. Zeer waarschijnlijk is door het lange niet gebruiken het rubber van de vulopening uitgedroogd waardoor het gas is gaan lekken. Mijn ouders betaalden ruim 6euro voor een reparatie van de airco in een oude Ford Ka. Onze vakkundige monteurs kunnen snel en efficiënt de airco repareren en gebruiken hiervoor originele Ford airco -onderdelen.


Als de riem niet op tijd wordt vervangen, kan deze knappen met als gevolg ernstige motorschade aan de zuigers en aan de kleppen van het motorblok.

De compressor is heel heet. Hoe werkt een remsysteem? Het koudemiddel condenseert niet in de condensor. Nieuwe eigenaar type: autobedrijf. Voertuig geregistreerd door autobedrijf. De volgende onderdelen zijn hierbij noodzakelijk gerepareerd: Band onvoldoende profiel 5.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts