donderdag 24 november 2016

Lux style radar

Internetshops - Kleding. Op FB zie je een advertentie voor een black killer product voorbij komen. Je gaat naar de site en je kan het product heel goedkoop aanschaffen.


Aan het begin van het bestelproces vul je je gegevens in , maar op een . Een snorekiller of een maskertje tegen mee-eters.

Ik heb een aantal weken geleden een post pakketje door mijn brievenbus gehad van LuxStyle. Heb dit zelf niet aan gevraagd. Heb het netjes retour gestuurd. Ik heb vandaag ook een pakketje in de bus gehad en ben al de hele tijd aan het mailen met het bedrijf dat ik niets betaal van verzendinsgkosten.


Toets in bij Zoek een vraag hierboven: Luxstyle en de toets oke. Dagelijks bellen mensen ons op met de vraag wat er gedaan moet worden met een product wat niet is besteld maar wel is geleverd. Hoewel het antwoord in eerste instantie simpel is blijken de teksten van Lux .

De laatste weken krijgen wij weer meer reacties binnen over de firma Lux Style. Vanuit VraagAlex zijn wij nu op zoek naar mensen die ervaring hebben met deze firma. Harriëtta van den Berg to Radar.


Wie heeft er klachten over Luxstyle ? Bij retourzending (naar Denemarken) is het ineens verdwenen en ik krijg aanmaningen enz. Op de websites van Kassa, Radar en het Klachtenkompas regent het klachten over het bedrijf en dan met name hun werkwijze. De voornaamste klacht is dat mensen producten per . Mijn dochter (12)heeft wat besteld bij Luxstyle , dacht dat het gratis was. Nu staat er geen retouradres op de envelop.


Ik kan het dus niet eens terugsturen. Wel noemen ze gelijk de naam van een incassobureau als er niet op tijd betaald wordt. Ik weet dat het op zich geen probleem . Het programma met de kritische kijk op consumentenzaken.


Contact opnemen met de redactie? Maar dan dus nog steeds: ik heb per mail bevestiging van luxstyle dat ze mijn abonnement stop hebben gezet per direct maar dus nog steeds mijn vraag: hoe kom ik .

Ik dacht, oh leuk nieuw bedrijf, even kijken of het wat is! Niet dus, NIETS BESTELLEN DAAR, OPLICHTERS! Denemarken ( heb op forums zoals kassa en radar gelezen dat het vaak gebeurd dat ze niet aankomen), worden ook niet betaald. Lux style stuurt onterecht aanmaningen en dreigt met een INCASSOTRAJECT EN GERECHTSDEURWAARDER Een aankoop inclu.


LUX Style for a Cause: TOMS Shoes. Great video by CAUSECAST on TOMS shoes! Radar is een consumentenprogramma bij de AVROTROS. Radar wordt gepresenteerd door Antoinette Hertsenberg.


Perhaps only time will tell, but till then our style - radar has caught up with the frenzied wardrobe preparations for who we feel are the most promising stars of the evening!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts