dinsdag 1 november 2016

Dario airco dmv36b

Op zoek naar airco dario dmv 36b huishoudelijke apparatuur? De beste huishoudelijke apparatuur vind je op VERGELIJK. Ik heb een Dario DMV - 36B en die geeft nu als ik hem aanzet code Een hij blijft piepen.


Bekijk en download hier de handleiding . In de handleiding kan ik er niks over vinden. Heeft u de handleiding nog?

Want ik heb dezelfde airco gekocht op het. Reageer op deze vraag Misbruik melden. Ik heb een dario DMV - 36B zonder handleiding en nu komt de foutmelding etevoorschijn.


Weet iemand waar de foutmelding voor staat of wie zou me een handleiding kunnen . Zou ik uw handleiding van uw airco dmv 36b ook mogen krijgen. Aircooler mobiele air cooler : ik ben opzoek naar de handleiding van de mobiele airco DMV - 36B. Goedendag allen, ik heb een Dario DMV 36B en die geeft een Emelding en blijft maar piepen.


Gebruikt Ophalen of Verzenden.

Mobiele airco dario dmv-airconditioner dmv 32. Dario dmv-degelijke airconditioning mobiel. Slang, uiteinde, afstandsbediening) . Waar kan ik de handleiding voor mobiele airco DMV -35A vinden? Toegevoegd na uur: Merk Dario. Er is antwoord gegeven.


Middels het controlepaneel op de airco : Functies: 1. Door hierop te drukken schakelt u het apparaat aan of uit. EUROM, type Multiclima 90. Allen, Ik gebruik sinds kort een airco om het kantoor te koelen, maar dat ding heeft zoveel knopjes en standen dat ik niet. Timer: Met de Timerknop kunt u de airco automatisch op een vooraf ingestelde tijd laten starten dan wel stoppen.


Automatisch starten: de airco staat uit. Druk op de timerknop en kies. Deel de stroomtoevoer naar de airco nooit met een ander toestel. Steek de stekker nooit in het stopcontact of verwijder de stekker nooit uit het stopcontact wanneer u natte handen heeft.


Steek nooit vreemde voorwerpen in de openingen van het toestel . Ik zoek de handleiding van de Dario DMV-36B.

Panasonic Mono Split Airco KIT-Z9-SKEG 2. Het enige voordeel van een mobiele airco is dat er geen koeltechnische installatiewerkzaamheden nodig .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts