donderdag 10 november 2016

Webasto schuifdak afstellen

Bediening van het open dak. Elektrische uitvoeringen. Hollandia 3DeLuxe-uitvoeringen zonder verschuifbaar zonnescherm (met of zonder zonnerollo), Hollandia 500. Nu heb ik al gekeken of je zelf iets kunt doen aan de afstelling van het dak, maar de schroeven die ik bij geopend dak zie zijn volgens mij allen van de montage.


Sinds kort ben ik eigenaar van een asb welke bijna geheel naar mijn zin is.

Ik liep deze auto tegen het lijf en had een (korte) twijfel over het nadien ingebouwde webasto dak. Deze is een jaar geleden gaan roesten. Na een flinke investering is dit gelukkig deels verholpen. Maar gezien de status van het dak kon er geen garantie afgegeven worden dat alle roest weg is. Inmiddels een paar maanden verder . Ontbrekend: afstellen Afbeeldingen van webasto schuifdak afstellen Meer afbeeldingen voor webasto schuifdak afstellen Afbeeldingen melden Bedankt voor uw feedback.


Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Ondertussen nagekeken: - Afstelling raam, perfect.

En aangezien een schuifdak daar nooit perfect dicht is twijfel ik heel erg dat dit het probleem is. Het lijkt naast de afvoergoot te. Weet echt niet wie er nog met . Uw dealer zou uw zonnedak kunnen hebben gemonteerd voorafgaand aan de aflevering.


De schakelaar voor de Hollandia 9ziet eruit als één van de navolgende schakelaars. Uw zonnedak zou kunnen zijn gemonteer nadat uw voertuig de montagefabriek heeft verlaten, maar voordat u de auto bij de dealer hebt . Kan iemand mij helpen aan de afbeelding van ETKA betreffende de cassette van het schuifdak , bij mij zie ik water tussen de cassette en de dakplaat uit lopen en wil dus weten hoe deze cassette is bevestigd in de auto tegen. Vaak kan je wel webasto zelf benaderen, is nu Vermeulen Hollandia geworden. In mijn 2zit een open dak.


Werden deze daken af fabriek in de auto gebouwd of werd dit later door bijvoorbeeld de dealer gedaan? Het dak lekt omdat het rubber niet meer goed is. Heeft iemand een soort gelijke . Als jouwe uitzonderlijk goed is kun je ook overwegen om het dak van een 9classic met schuifdak over te lassen en dit te laten spuiten, imho de enige echt goede manier. Als je een micro-cirkelzaag gebruikt (bijv. van Ferm) kun je die zodanig afstellen dat je net wél door het dak zaagt en niet door de hemelbekleding.


Doe je de schakelaar naar boven, dus eigenlijk de kantelstan dan gaat hij verder tot aan het punt zoals hierboven beschreven. Webasto zelf al geprobeerd?

Hoe kan ik dit nulpunt herstellen? Schakelaar is goe relais is ok mechaniek is ook ok. Dakje naar voren laten schuiven en schroeven in het midden van het dakje los maken. Schuifdakhemel losklikken en naar voren uitnemen. Middels de witte knop is fijnafstelling mogelijk waardoor de 0-stand ingesteld kan worden.


Witte knop naar je toe halen en . Info over webasto schuifdak prijzen. Resultaten van zoekmachines! Nog even iets over het schuifdak.


Wat ze in Kampen alleen maar kunnen doen is afstellen terwijl het aan het concept van het schuifdak ligt. Helaas heeft dit type schuifdak niet het eeuwige leven. Het vinyl van het schuifdak. We hebben ongelooflijk veel ervaring met het afstellen van carburateurs en ontstekingen e. We zijn zeer ervaren in het zoeken naar de oorzaak van storingen in het motor-management-systeem, en het verhelpen van die .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts