dinsdag 12 augustus 2014

Salon b prijs balayage

De totale prijs wordt vooraftijdens het afdviesgesprek afgesproken. Colourshine (Sebastian Cellophanes). Relax hoofdhuidmassage (min) €3volume_. Volume: B support wave €400.


Extensions ( haarverlenging) Prijs op aanvraag beautyexlras. Epileren van wenkbrauwen €100.

Balayage , ombré, colour melt, babylights, freelights. Seline heeft een soortgelijke techniek bij mij uitgevoer dit is wat ze deed:. Dit alles leidde natuurlijk tot impulsacties en toen ik een halfjaar geleden een balayage -plaatje aan een nieuwe kapsalon liet zien, de kapster me vol . Je ligt in een heerlijke stoel en krijgt een uitgebreide hoofdmassage.


Er ging een flink stuk vanaf en ik kreeg balayage haar. Ik weet alleen niet zo goed wat voor prijs ik kan verwachten als ik eenmaal bij de salon zit :$. Met de komst van de zomer breng ik altijd graag verandering aan in mijn haar.


Dat liet ik me geen twee keer zeggen . Ik denk er al een tijdje over na voor een balayage coupe te gaan, maar weet niet zo goed bij welke kapper ik hier het best een afspraak voor.

Als in: Beste prijs - kwaliteit verhouding en met natuurlijk resultaat. Ik heb me haar ook balayage laten verven bij salon b en mijn zus ook, echt een goeie salon! Ik kom heel graag in deze salon! Ze luisteren naar je en kijken naar wat voor een persoon je bent! En dat van die koffie klopt heerlijk!


Ik krijg alleen maar complimenten over mijn haar, coupe en kleur, sinds ik hier kom! Matige kapper en te duur – ga zeker niet terug. Mijn ervaring: eens maar nooit meer.


Op zich leek ze goede kennis te hebben van haarstijlen en gezichtsvormen. Toen de eerste hobbel: het wassen. Ik loop zo te twijfelen! Ik ga ervan uit dat als ik om een balayage vraag, ik ook een balayage krijg en niet veredelde highlights. Dat maakt niet eens zo veel uit :) En wat het gaat kosten kan de kapper voor je uitrekenen, je kan altijd bij verschillende kappers eens naar een prijsopgave vragen.


They always do an amazing job with my hair and coloring it, at a reasonable price, too! The goal is to create soft, natural-looking highlights. Salon B I love it here!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts